Çatı muayenesinde açılmam olduğu 10 gün sonra tekrar gelmem söylendi. Hafif hafif sancılar oluyor ama rahatsız edecek kadar değil. Bel ağrılarım ve uykusuzluk çığır aştı artık 😞 son 3 gündür de bacak içlerimde ağrı oluyo hamlamış gibi hayırlısı artık bakalım ne zamana nasip olur kucağımıza almak. Sizde durumlar nedir ? Rabbim hepimize yardım etsin bir nefeste doğurmayı nasip etsin 🥰