Meryyy_ Aysemm44 bende 31+3 hastalığım ve bende hamileliğim boyunca hep aşağıda hissettim çocuğun hareketlerini . Kasık ağrılarım filan hep oldu
Neslika Aysemm44 haftalara göre fundus yüksekliği diye tarayıcıda aratıp görsellere bakın. Rahmin ne kadar büyüdüğünü oradan takip edebilirsiniz.
Yaprakdokumuseverr Aysemm44 2.hamileliğim ilkinde de bunda da bebek hep kanala yakın ve çoğu kez baş aşağı , hatta aaa rahat doğururum falan diyodum 39+2 de zar zor doğdu benim erkekler böyle yukarıları sevmiyo demekki 😅
Aysemm44 Zeynooooooo Daha demin bi videoda 22 haftalık hamile biri karnını atmış yukarıda tekme atıyordu merak ettm 😀
Zeyd_Mom_22 18 haftalığım bende aşağıdan hissediyorum. Bence o bebeğin yerleşmesine bağlı bir durum☺️
ayse_19 20+3 üm bende göbek deliğinden aşağıda hissediyorum hareketleri, baya alt kısımda ,doktor 20 den sonra göbek deliği kısmına çıkar demişti.
Tatar59 Aysemm44 daha aşağıda olur zaten çok normal. 20 haftadan sonra rahim daha yeni göbek deliğine ulaşır. Yavaş yavaş yukarı doğru büyüyecek, yer açıldıkça bebek de kayacak