Bilmiyorum ben de kararsizim ama sanirim pierre cardin plume tercih edeceğim. Bu mancınık mantığı babybjorn muadili anakucaklarindan memnun kalan bebekleri cok duydum ama eşim olumlu bakmiyor sevmez bunu bebek diyor. Ben de aksine sevecegini düşünüyorum. Tabi nuna leaf, huggy nest, kanz swan gibi anakucaklarina bakmak ister gönül ama bütçeyi biraz zorluyor. Babaanneye kakalariz belki diye bekliyorum 😂😂