Denizannesiii Merhabalar.. bugün 40 haftamız doldu 2 ocağa kadar gelmezse 2 ocakta suni sancıyla yatışım yapılacak. Boyle bir durum yasayan var mı? Sancı, nişan, su hic birşey yok beklemedeyiz..
Kumral60 Denizannesiii canim biraz merdiven cikip in çömelme hareketi yap sicak su ile beline dusta masaj yap acilmayi tetiklesin belli kendiliginden baslar sancin.
Snmyldz Denizannesiii bende de aynı ben 41 oldum arada gelen sancı dışında hiçbişey yok 🤦🏻♀️ Allah yardımcımız olsun ama ben 42 ye kadar beklemeye korkuyorum😔
Denizannesiii Kumral60 yaptım comelmeyi özellikle yapiyorum da yürüyüş falan hep ama sancim suyum hiç yok gelmiyor yine de denemeye devam edeceğim. Tesekkur ederim 🙏😍
Denizannesiii Snmyldz bende aynı şekilde. Ama doktorum 2 ocakta 41 oldugumuzda hala gelmez ise suni sancıyla başlatacağını söyledi. Bakalım sağlıkla gelsinler insallah 😊