MKU Ben ilk doğumu erken olduğu için ikinci gebelikte 33. haftada kontrol esnasında kasılmam oldu doktor yatış verdi ciğer geliştirici ve nidilat verdi yaptırdım
Ondan önce de bir hafta önce de iki doz ciğer geliştirici iğne yaptırmıştım bu sefer hastanede tek doz yaptılar çocuk için faydası var zararı yok sadece biraz hareket azlığı var o da iki güne falan düzeliyor şu an 37 hafta dört günlüğüm İyi ki yaptırmışım kafam çok rahat senin de yapmanı tavsiye ederim devlet karşılıyor biraz da reçeteyle alınıyor devlette yaptırdım ben özelldeki doktorum yazdığı reçeteyi🧸🧸🧸🧸