Sakiii Ben 2019’da oldum o zaman çok iyiydi hemşireler, aynı zamanda kuzenim ve kardeşimin eşi de orada doğum yaptı kuzenimde gece ben kaldım bir hemşire hariç hepsi ilgili. O hemşire de bariz kendini belli ediyor adını hatırlamıyorum ama umarım o denk gelmez😅