Dilara_tekin Kizlarrr göğüs ucum çok kötü oluyor ve emziriyorum delik oluyor resmen ne sürdüysem boş sizce ne yapmalıyım ve ya ne kullanmalıyım?
Mervenur_kcbs Dilara_tekin ben ilk hamileliğimde çok çektim gümüş kapa şimdiden başladım 36 hadtalığım ve yarla göğüs ucu kremı denicem lansinoh hi işe yaramadı bende bol bol açık klasın havalandır
Annem46 Açık bırak ve lansinoh sür kendi sütünle nemlendirmeye çalış. Acı var diye emzirmekten vazgeçme sakın benim ilk çocukta resmen kan geliyordu ama böyle düzeldi. Tez zamanda geçer inşallah
Dilara_tekin Annem46 Okadar ki ağrıyordu emrizemedim bide zaten sütüm hiç yoktu birden kesildi sütüm evet kendi sütümü de sürdüm ama ise yaramadi