Kızlar uyku tutmayınca aklıma takıldı gece gece 😅 ilk gebeliğim, az bi zaman kaldı, devlette doğurmayı düşünüyorum. Evde suyum geldiği zaman sancılarımın sıklaşmasını beklemeli miyim yoksa hemen hastaneye gitmem gerekir mi? Suni sancı filan veriyorlarmış normal olması ilk tercihim ama ne bileyim suni sancı çok kötü diyorlar evde çekip öyle gitsem düşüncesindeyim bi yandan da bebeğe bişey olur korkusu var ?