Ahseney Kızlar 3 gün önce sezaryen doğum yaptım.Bebeği emzirmeye çalıştığımda göğsümde uyuyor mememi bir türlü kapamıyor.Mama veriyorum 30 cc.İlk sorum mama sizce yeterli mi?2.Sorum göğüs ucumu kapması için ne önerirsiniz.
Churcill Ahseney hstanedeyken bebek mememi tutsun diye sürekli çekiştirip durdular bi işe yaramadı hep zorladık silikon uçla verdik hemen tuttu. Daha sonra bi gün silikon ucu tutmamaya başladı bu sefer de çıkardım kendi mememi verdim aldı 🤷