Nur321 sedseda düzenli 3 dk ya bir düştüğünde hastaneye gitmek daha iyi. Ama sizinki düzensiz yalancı kasılmalar bu haftalarda başlar. Bebişler ara ara yoklamayı seviyor 😆
H1tce2 Seher3838 dinlenince geçiyorsa yalancı sancılardir ama bı duş alıp dinlenmene rağmen şiddetli şekilde ve düzenli devam ediyorsa bi görün doktora ve herkeste aynı olmayabilir doğum belirtisi
Seher3838 H1tce2 geçmiyor ama hafifliyor dinlenince adet ağrısı olunca korktum normal mi diye ilk aylar olurdu uzun süredir yoktu 2 gündür geçmiyor
H1tce2 Seher3838 Allah’ın izniyle bişey olmaz inşallah gününde vaktinde hayırlısıyla sağ salim şekilde doğar
sedseda H1tce2 ben gece çok kötüydüm 3 den 8 e kadar ayaktaydım sonra düzeldi şu an evde temizlik yapıyorum 😂
H1tce2 sedseda Allah güç kuvvet versin bende artık geçti denilecek şekilde yok geliyor diye çok sevinmiştim oysa 😂😂
Evremerv sedseda Tüh ya sevinmiştim bende 😅 çok yaramazlar ya ne var ne güzel başlamıştı sancılar işte peşine doğsaydı 😁
Pamuk7 sedseda Haha masallah ona🧿 Da baya oldu senin yani 41 az kaldi dimi 🙈 kiz 10 aylik mi dogurcan 🙊
sedseda Pamuk7 40+4 oldu yarın muayene var 41 e kadar bekletiyoruz demişti doktor belki yarın yatış verir suni sancı dener
Pamuk7 sedseda Hayirlisi olsun canim.. insallah kolayca saglikla kucagina alirsin bebisini ♥️ Cinsiyeti ne?