TCSenemUar Arkadaşlar ben ilk gebeliğimde yaşadım bu pieklemsiyi ikinci gebeliğimi yaşıyorum şuan içinizde bu rahatsızlığı yaşayıp ikincide yaşamayan var mı
pamuksekerinannesi TCSenemUar Benim Ablam ilk yeğenimde yaşamıştı.. Hatta Doğumdan sonra kriz geçirmişti doktorlar ikinci gebeliği yasaklamıştı.. 15 sene sonra hamile kaldı.. Doktor takibinde diyetle tansiyon ilacıyla gayet sağlıklı bir gebelik geçirdi 36 haftalık Doğum yaptı ama bebekte sağlıklıydı çok şükür şimdi 4 yaşında hatta😍
pamuksekerinannesi TCSenemUar Rica ederim ne demek🤗Hamilelik boyunca evet tuzdan,yağlı yiyecekten hep uzak durdu.. Çok turşu aşerirse iyice yıkıyordu duru suyla bi ısırık alıyordu nefsini köreltmek için..
Dilekkk İlk gebeliğimde yaşadım 35 haftalık ama 31 haftalığs uyumlu bir kızım oldu 2008 doğumlu.şuan yine hamileyim 35 haftalığız sıkı diyet tansiyon takibi ve aspirin kullanıyorum şuan için herşey gayet normal gidiyor☺
TCSenemUar Dilekkk inşallah benimde öyle sorunsuz gider bende tuzsuz ve diyetle gidiyorum birde aspirin içiyorum