Gebelikte bana da söylenmişti oğlum 3.5 yaşında düzenli hep kontrollere gitti doğduğundan belli bu sene artık doktor takibi bıraktı ilerlese 2 yaşına kadar ilerledi daha da sorun olmaz dedi. Genelde düzeliyor bu durumlar endişe edilecek bir şey olmadığını söyledi. Sizde içini9rahat tutun sadece doğum sonrası takiplerini ihmal etmeyin yapın tedbir bizim taktir Allahın 🙏ama hiç bir sorun yaşamayacaksınız sizde allahın izniyle 🌹