BetulMom Ordanburdan Gggg-12 hanifeq xhbgns Serdem39 nazazra24 nazazra24 Selam kızlar ben çok şükür kızıma kavuştum. 8 Şubat sabah saat 8.18de meleğim geldi. Plesantam tamamen ayrılmış acil sezeryana alındım,spinal oldu.inşallah sizlerin ki beklediğiniz,aklınızdaki doğum şekliyle bebeğinize kavuşursunuz. ilk gün çok zordu ama bugün taburcu olup evimize gidicez inşallah. Allah yavrularınıza sağsalim kavuşmayı nasip etsin. Desteklerniz için çok teşekkür ederim ☺️
Ordanburdan Merhaba doğum yaptınız mı? Siz de acıbademe gidiyordunuz merak ettim sizi. Sormak için sayfanıza girdim ama dün sancılarınız başlamış, nasılsınız?
Ordanburdan BetulMom çok şükür. Hayırlı uğurlu olsun. Çok tehlikeli bişey yaşamışsın. Doğum şeklinden ziyade Bebeğinin sağlıkla kucağında olması önemli olan ❤️ toparlanınca deneyimlerini bizle paylaşırsan çok sevinirim. 14 gün sonra orda sezaryen olcam da merak ediyorum 😍🙏🥰🙋♀️
Serdem39 BetulMom çok teşekkürler 😍 sağlıklı bir şekilde kucağınıza aldınızya daha iyi si yok sizde sağlıkla büyütün bebeğinizi inşallah 🙏🏻
nazazra24 BetulMom ayyy çok sevindim kuzum rabbim sağlıkla büyütmeyi nasip etsin hayırlı bi evlat olsun inşallah prensesi öp kokla benim yerime de 😍♥️🥰🌸😘
BetulMom hanifeq nazazra24 Serdem39 xhbgns Ordanburdan Çok sağolun kızlar🌸evimizdeyiz şükür,biraz kendimize gelelim inşallah hikayemizi paylaşıcam.sizler inşallah hiç bir sorun yaşamadan kavuşun bebklerinize sağlıkla😊☺️