susaMom_ Kızlar 18. Haftanın sonuna doğru bebisi çok hissetmeye başladım geceleri de maşallah durmuyor hiç 19. Haftanın başındayım henüz ama çok hareketli elimi koymasam bile hissediyorum hareketlerini sizde nasıl durumlar bu hareketlenmeler normal mii?
izobellaaa-_- susaMom_ benim 2. Hamileliğim aşırı net hissediyorum 18 den beri göbeğime bakınca vurduğu yer çok net belli ölüyü 😃
Esra_Omer_21 susaMom_ normal canım bende ilk 17 de hissetmeye başladım 26 yım şuan yerinden çıkıcak gibi hareket ediyor
susaMom_ hanifeq Bende de ilk başta öyle yaptı şimdi elimi koymasam da dans ediyor içerde ilk başta eşimin elini koydurdum eşimin elini hissedince ona hareketleniyordu sende dene istersen bı 🌸
susaMom_ Haticeburak06 İlk hissettiğim 16. Haftalarda içerden hareketleniyordu bu sefer göbeğime güç veriyor seyirme gibi hareketlenmesini hem içerden hemde dışardan hissedebiliyorum
susaMom_ izobellaaa-_- Benim ilk gebeliğim uzaniyordum karnımda bı pıt pıt hareket hissettim elimi koydum elimi ittiriyor böyle çok güçlü değil ama ilk kez bu kadar hissettim bir kaç gündür bu şekilde yapıyor artık gelişti galiba 🤭
Dlar 18 olduk bizimki hala ara sıra hareketli inşallah senin gibi dışardanda hissedilecek kadar hissederim
susaMom_ Dlar 18. Haftanın sonuna doğru oldu kuzum bende senin gibi hissetmiyordum net bir şekilde dün bildiğin kesenin içinde taklalar attı bir çoğunu hissettim işlerime odaklanamadim
susaMom_ Esra_Omer_21 Bende şaşırdım işlerime odaklanamadim zaten elim karnımda gezmekten 🤭 aciyor ama biraz daha çok ufak olduğu için gücünü tam hissetmiyorum da ilerleyen zamanlarda nasıl olacak merak ediyorum
susaMom_ Haticeburak06 Yakalayamiyorum ki öyle eliyle çıkacak gibi yaptığı sayılı hareketi var nadiren ona denk geliyorum genelde kımıl kımıl 🤭
hanifeq susaMom_ dün gece ilk defa dışardan hissettim babasıda hissetsin diye elini koydum ama ona atmadı 😂
susaMom_ izobellaaa-_- Herkeste farklı işliyor işte ben hissetmeye başladım cevremdekilere de gösteriyorum hareketlenince ellerini koyuyolar 😂