Kızlar yeni doğum yaptım 14 günlük bebeğim var ulturason istemişlerdi hastanede çektirdik ve kafasında kis olduğunu söyledi doktor korkulucak birşey yok yeni doğanlarda oluyor kendiliğinden zamanla kayboluyor dedi ama benim içim rahat etmedi tekrar doktora gostericem sizinde böyle olanınız var mı veya bı bilginiz var mı