Gzzzm Kızlar bugün karnımda acı hissi oldu doktor nst çekelim dedi kasılmam varmış ve sonra çatı muayenesi etti 2 cm açılma var dedi şuan reglinin ilk günü gibi kanamam var normal mi ve doğum ne zaman olur ?
Dilara_0 Gzzzm kanama asla normal değil canım hemen hastaneye git rabbim hayırlı haberler vermeyi nasip etsin
Meryeminannesi20 Gzzzm ilk günü derken kimisi lekelenme yaşar kimisi ilk gün aşırı kanaması olur sizin şuan nasıl?
bbusraa-11 Gzzzm çatı muayenesi yapıldıysa hafif kanaman olması normal sonra geçecektir ama çok fazla geliyor ise o zaman gitmelisin
Gzzzm Meryeminannesi20 yani az az geliyor ama bu çarı muayenesinden sonra başladı her tuvalete girdiğimde geliyor
Arzuanne Rengi dümdüz kansa hastaneye git akıntı ile gelen uzuyan sümüksü rengi karışık bir kansa o zaman nişan dedi ebem
Meryeminannesi20 Gzzzm bebeğin hareketlerini kontrol et eğer hareketliyse endişe etme çok şiddetli bel ve kasık ağrısı doğum belirtisi bunlara dikkat et