Snnm_45 Testte down sendrom riski çıktı fakat ben diyebet im ve insülin kullaniyorm evrakta diyabet yok yazıyor devlette yaptırdım aynı zamanda özele de gidiyorm pazartesi perinotalijiye randevu aldım İnşallah kötü bisy çıkmaz başına gelen varmi
Mira1604 Snnm_45 benim de 2 li testim normal gelmişti ama 4 lü testim riskli geldi korkmayın nipt testi yaptırmıştım çok şükür temiz gelmişti 🤲 isterseniz içiniz rahat etmes için onu yaptırabilirsiniz ama bu 3 lü 4 lüler genelde böyle olumsuz çıkabiliyormuş oyuzden içinizi ferah tutun 🤲🤲🤲