Deletedmom_112 şöyle söyleyim 30+6 da karnımda çok fazla sertleşmeler oldu gğniçinfe ara ara olurken 10 dk bir daha fazla oldu toplandı bebek kasılmalar oldu ama öyle ağrılar vs yoktu pek takıntılıyım biraz hemen doktoruma yazdım gece direk acile nst gir dedi ilk defa girdim kalp atışları iyiydi bebeğin ama benim biraz sancılarım çıktı tabi benim hissettiğim yok sonra alttan açılmama baktılar 1 cm var ebeler doktoruma bildirdi yatışım yapıldı sabaha kadar serum ve ilaçlarla geçti taburcu edildim ertesi gün sonra doktorum muayene etti herşey yolunda dedi ama yinede erken doğum riskin var sadece yatıcan iş vs yapmak yok dedi 2 hafta olucak yatıyorum tuvalete gidiyorum yemek vs yaptığım yok zaten çantamı da o gün hastaneden gelince hemen eşimle hallettim aradan çıksın diye herşey hazırdı o kalmıştı hala yatıyorum valla perş günü muayenem var bakalım ne dicek doktor dün gece ağrılar girdi belimden malum durumum ortada gene doktoruma yazdım acile nst yönlendirdi baktılar sıkıntı yok açılmam hala 1 cm bugün 32+4 üz yatmaya devam kuzum moralim psikolojim bozuk ister istemez düşünmek istemiyorum ama risk var olayı üzüyor Rabbimin izniyle vaktinde gelir inşallah kızım 🤲🏼 o sebepten zaman yatınca iş g yapmadan hiç geçmiyor bana her gece inanırmısın post açıyorum burdan sabaha kadar uyuyamıyorum malum insanlarla konuşayım moralim yerine gelsin zaman geçsin diye valla