hanDan2323 Merhaba bayanlar yaklaşık 17 haftalık hamileyim ve bu 2 3 gündür kasık ağrım var özellikle çok ayakta durduğumda . Sanki bebek aşağıya baskı yapıyormuş gibi sizce büyüyor diye mi ağrım oluyor yoksa korkmalımıyım
hanifeq Ara ara ani gelip geçen ağrılar normal bebek büyüdüğü için oluyor bende 19 olucam nerdeyse ara ara oluyor dinlenince hemen geçiyor endişe etmeyin