Ben 2 cocugumu da genel anestezi ile dogurdum uyandıgım andaki kesi agrıları yüzünden bebege dönüp bakamadım inlemekten bu 3. Hamileligim nasipse haftaya dogumum var belden uyusturmalı düsünüyorum yüzde 95 rahat diyorlar en azından dogdugu an görürüm ve odama gittigimde agrım olmadan birkaç saat güzelce emziririm diye düsünüyorum