Bebh 28 Ocak pik günüm 29 Ocak çatlama 7 Şubat HCG 10.2 sonucum akşam çıktigi için doktora yarın gosterecegim gebelik var değil mi çok heyecanlıyım 🥺❤️
251211 Bebh yaa uzun bi serüven seni bekliyor bende 16 ile öğrenmiştim 2 günde bi takip edildi değerlerim yaklaşık 3 4 hafta sürdü kesin hamilesin demeleri 😁 inşallah hayırlı haberlerini alırız 🫠🥰 bu süreçte stresten uzak dur🫠
nazelakcay Bebh 10u geçmişse gebelik var demektir🥰👍🏻 çatlatma iğnesi mi oldunuz ? Onun etkisi ne kadar sürüyor beta üzerinde ?
Bebh gzms Tesekkur ederim 🥲❤️ yumurtlama gününden beri geçmeyen göğüs sancım vardi bide 2 gündur yoğun bı sekilde terliyordum ☺️
Bebh 251211 Yaa teşekkür ederim 🥰 inşallah 9 ayı bulur bu serüven 🤭 şimdide artacak mı ne olacak telaşı bastı 🙄
Bebh nazelakcay 🥰🥰 yok ben ovulasyon testi takibiyle kaldım uzun zamandır deniyordum en son cuma günü doktor hsg istemişti gebelik yine yok die 🤭
Sece12 Kızlar benimde 3 gün önce 200 çıktı bugün yine vereceğim nasıl sizce değerim doktor takip et dedi
Bebh Busragokhan0911 ay inşallah benimde sağlıkla ilerler 🤲🤩 sizde vaktinde sağlıklı bir şekilde kucaginiza alırsınız inşallah 🤲