busssbusss Selam hanımlar. 16. haftamdayım, yaklaşık 1 haftadır sağ kalça ve bacağa vuran ağrım var. Bugün yürürken otururken ve kalkarken de çok zorlanmaya başladım. Sizde de oldu mu, tavsiyeleriniz neler
bbusraa-11 busssbusss 37. Haftamdayım 18. Haftadan beri o kalça ağrısını çekiyorum. 30. Haftadan sonra bazen hareket edemediğim zamanlar olmaya başladı hele Şu bi kaç gündür daha kötü ağrılarım 😔 bol bol dinlenmen lazım umarım benim gibi olmazsın
Buket09 busssbusss bu saat oldu akşam 8 den beri bacak ağrım var belden giriyo bacak krampları çıldıracak gibiyim magnezyum da alıyorum ama yok faydası 🥺🥺 rabbim yardımcimiz olsun
Neslika busssbusss benim de sol bacakta oldu. Kalçadan başlayıp aşağı kadar inen bir ağrı. Doktor siyatik ağrı dedi gebelikte oluyormuş. Sola yattığım için daha çok oluyor. Yani sen soluna yatarsan ağrı hafifler. Bunun dışında magnezyumu akşam içmek biraz daha rahat bir uyku sağlıyor. Hamile yastığı almıştım senin haftalarında rahatlattı ama şu an o da fayda etmiyor. Ağrı kesici yağla masaj yaptırıyorum çok ağrıyınca. Bazen de tense cihazıyla masaj yapıyorum. O bacağı çok yormamaya çalışıyorum.
busssbusss bbusraa-11 aaa Allah yardımcınız olsun 🤲🏻 anne olmak gerçekten hiç kolay değil. Dünden beri azalmadı arttı, inşallah dediğiniz gibi benim bu şekilde devam etmez. Çok zayıfım diye mi oluyor acaba diyorum . 50 kilo ile hamile kaldım şu an 53 oldum
busssbusss Buket09 amin gerçekten zor. Rabbim kolaylaştırsın. Magnezyumun fayda sağladığını söylüyorlar ama bazen olmuyor demek ki :/
Buket09 busssbusss olmuyo cidden daha ne yapıcam bilmiyorum ekstra maden suyuda içiyorum dinleniyorum da sürekli sanırım vücut ile alakalı neyseki az kaldı haftamız 🥰
asli7koc 38+4 üm ama hala aynı şikayetlerim var. Üzgünüm ki ne yapsak geçmedi. Geceleri uykudan uyandıran derecede bi ağrı hemde. Geceleri kalkıp yürümedikçe hafiflemiyor. Çözümü olsa keşke
Buket09 asli7koc bnde yürüyorum ellerimle bastırıyorum eşime de masaj yaptırıyorum bide sıcak su torbası yapıp koyuyorum bi nebze hafifliyo ama yinede gecmiyo en zorlayan bacaklarım oldu bu donemde
busssbusss asli7koc evet gerçekten kalkıp yürümeyince geçmiyor. Allah sağlıkla sıhhatle tamamlayıp kucağımıza almayı nasip etsin 🤲🏻🌺
Luisluis İlk bebeğimde 11.haftada ani bir hareket sonucu sol kalçamda başladı beni yürütmüyordu çoğu zaman ve doğurmadan geçmez dediler dedikleri gibi oldu doğurana kadar çektim. Bu gebeliğimde de yine sol kalçam 16. Haftada başladı devam ediyor maalesef ama ilkteki kadar şidddetli değil