mavikelebek54 taniki cok sey istemiyosun ekin ol her anne gibi sen de bebegini dusunuyosun herseyden once o yüzden tabiki ilgili bi doktor istiyosun cok nkrmal yani ki zor sartlar ile tup bebek olup hamile kalmissin cok daha hassas olursun bu konularda☺️ sedat hoca herseyi detsyina kadar anlatiyo bebeğin gelisimi vs tek tek sayiyo tabi ben 14. Haftamdan sonra gittigimden beri ogranlarina kadar kalbine oarmaklarina yarik dudak varmi ona bakiyo burun kemigine ense kalinligina herseyine bakiyo detsyli ultrasona da kendisi bakti bende ek ucret de odemedim kendisi istemedi zaten rutin kontrollerde ben detsyli bakiyorum dedi. Gidicek olursan bence biraz daha bekle ben 5. Haftamda gittim ilk keseyi girduk 8. Haftamdada kalp atsini duyduk bence bi 7. Haftanda git hem keseyi hem kalp atisini duyarsin tabi hangi doktora gidiceksen artik oyle yap illa sedat hocaya gidiceksen degil iki kere gitmis olmassin diye diyorum kuzum. Kilona gelicek olursam bisi diyemem o konuda, sogwra iciyosan sedat hoca bu konuda cok hassas ben sigarayi birakamdigim icin en fazla gunde 5 tane icmeme izin verdi 1 tane fazla icmeme bile kiziyo bu konuda hassas yani. Aklima takilan bi soru olursa soyle seve seve yanitlarim ne bilim bi doktordan beklentin ne onu sorabilir ornek olarak diyorum tani bunu bende kendi doktoruma gore cevap veririm onemli olan senin icinin rahat etmesi hangi doktora gidersen git ona guvenmen cok onemli sorularina yanitsiz birakmicak bi doktor da cok onemli. Mesela ben aklimdaki sorulari unutuyodum diye not aliyorum gidince tek tek soruyorum tek tek de detsylica anlatiyo icim rahstliyo