Anneadayiii__ valla uykularım kaçıyor ikinci doğumum olacak ilkinde yırtıklarım olmuştu çok,ondan fobi kaldı yoksa doğumum çok hızlı ilerlemişti güzel bir doğumdu. Bir de yurtdışında müdahale etmiyorlar kendin doğal doğuruyorsun dur ıkınma yada ıkın gibi komutlar yok yani ilkinde öyle olmuştu tamamen doğal doğumdan yana oldukları için. Kesi de yapmıyorlar mecbur kalmadıkça şansına ya yırtılırsın ya yırtılmazsın. Ondan dolayı hastaneye de güvenmediğim için aklım çıkıyor korkudan. Bir de kızım minikti onda bile zorlandıysam şimdi bebek biraz kilolu olacak galiba nasıl çıkacak diyorum o ayrı korkutuyor 😁kendimi rahatlatma yolunu da bulamadım rahatlatamıyorum