Gizemceylancyln geçen hafta eğitime katıldım orda anestezi uzmanı apaçık anlattı ve sezeryan olayından bi daha çekindim. Spinalde tamamen alt tarafın uyuşuyormuş,epiduralde belinde katater kalıyormuş ordan senin vücuduna göre artık 3/6 cm açılma olunca ilaç veriyorlarmış biraz ağrın hafifliyor ama ıkınman için yine hissediyormuşsun. Ama epiduralde açılman olur da ıkınamazsan mecbur sezeryane çeviriyorlarmış.bwnim anladığım doktorlar da anestezi de her zaman bir risk olduğu için bu kadar riskleri açık,çarpıcı anlatıyorlar .tüm riskleri bilerek yapalım diye