Babyy21 Merhaba sezeryandan sonra dikiş kaynaklı yüksel bel külot mu giyilmeli bikini bel de olurmu acaba deneyimli olanlar söyleyebilirmi
Mommytwice2 Babyy21 yüksek bel bence. Benim bazen düşüyordu ve surttukce de terledigi için sıvı akiyordu
Bernnnaaaa Babyy21 mutlaka yüksek bel hatta bir süre yüksek bel dikişin üzerine gelen herşey iğne gibi batıyor
Adenala Babyy21 Arkadaşım doğum yaptı 10 gün önce dikişsiz yüksek bel 1 beden büyük çamaşır aldım dedi
Busraakay_26 Babyy21 dikişler alındıktan sonra bikini tarza geçiş yaptım ilk 10 gün falan Yüksek bel kullandım
Babyy21 Bernnnaaaa Adenala Busraakay_26 bende normalde rahat edemiyorumda dikiş kaynaklı alıyım dedim