Kızlar merhaba nasıl gidiyor gebelikler.. ben 14+3 üm çok değişik şekilde ilerliyor benim 🤦 öncelikle belirtilerim şu şekilde
✓Hafif hafif bulantı
✓halsizlik
✓bir haftadır ara ara gelen alt karın ağrısı baskısı gibi bişey..
Başka bir sikayetim yok.. tabi üçüncü madde biraz canımı sıkıyor korkutuyor beni olur olmaz saçma sapan şeyler getiriyor aklıma.. plesanta privea vs gibi.. Sadece baskı.. sonra diyorum ki bebek yukarı çıkmaya çalıştıkça olur herhalde falan rahatlatiyorum kendimi.. idrar testi verdim temiz çıktı bu arada..
Sizde durumlar nasıl bu haftalarda bunu yaşayan varmı yada nasıl gidiyor 14. Haftanız🥰