Kızlar doğum yapalı 12 gün oldu bugün oglumu doktora götürmüştüm poposuna baktı kuyruk sokumu y şeklinde dedi kalca için ultrasona gittiğiniz zaman burası içinde isteyelim dedi netten baktım biraz ama korktum doktorumuz genelde bir şey çıkmaz prosedür amaçlı dedi ama başına gelen var mı