Hulya57 Seymasel68 AA beraber bizde aynıyız 10-3 bende cok merak ediyorum arkadasımin 10 haftalık kem belli olmuştu bizimde belli olur mu acaba
Esrateke Merhaba hamişler 🤰🏽 Devlet hastanesine gittik cinsiyet için yatışı erkek dedi, daha sonra detaylı ultrason iÇin gittik %80 kız dedi ancak güvenemedik bu sefer özele gittik orası da kız dedi ama emin değiliz ya. Etraftan çok fazla değişik duyumlar alıyoruz, kadının Kızı olacakmış Doğuma bi gidiyor erkek doğmuş vs. Hiç bir hazırlık yapamadık bu korkuyla 🤦🏽♀️🤦🏽♀️
Ceylank Esrateke bana da devlet hastanesi erkek dedi. Bugün de kız olduğunu öğrendik 😂 kesin dedi hatta gördük pamuğu