Selamun aleyküm herkese.
Ben ilk regl olduğum günden beri her ay yerlerde sancı çeken biriyim. Doktorlar normal diyor ama ben hala inanmıyorum, özellikle etrafıma bakıp , regl olduğundan neredeyse haberi bile olmayanları görünce. Acaba diyorum bu sancının nedeni benim yüksek olan hormonlarım mı? Doktor, bu konuda bişey söylemedi. Bugüne kadar sayısız kadın doğum uzmanına gittim. Hiçbiri sancıma çözüm bulamadı.
Şimdi 2 yıla yakındır evliyim ve çocuk istiyoruz ama erken menepoz teşhisi kondu ve yumurtalıklarım büyümüyor, haliyle de çatlamıyor . Size sorum şunlar. Cevap verirseniz çok sevinirim.
Benim gibi değerleri yüksek olanlar mı sancı çekiyor acaba , yoksa hormonları normal olup hastaneye gidecek kadar ağrı çeken var mı?
Bir de ben geçen ay soğan suyu yaptım, bu ay da testere dişli aslan pençesi ve hayıt suyu içmeye başladım. Bunları kullandığı ay kasıklarında ağrı hisseden oldu mu? Acaba işe yarıyor da ondan mı ağrı yapıyor ?
fsh :12.90 lh:12