monaroza26 Gebelikte yaşadığım tuhaf bir durum var. Gece uyurken dilimi ısırıp acisina uyanıyorum ne alaka bilmiyorum ama hamile olmadan önce yaptığım birşey değil böyle bir durum yaşayan var mı?
Gozdecaner monaroza26 diliniz şişiyordur ağız içine sigmadigi için isiriyordunuzdur bunun bir çok sebebi olabilir herhangi bir enfeksiyonunyz olabilir alerji geliştirmiş olabilir bunyeniz bu süreçte dış etlerinizde rahatsızlık varsa oda vuruyor olabilir ağız bakımına dilinizide dahil edin bu süreçte
Eminefidan monaroza26 ben de geçenlerde ısırdım dilimi açısına uyandım ama bir defa yaşadım bu hadiseyi. Hamilelikle bı alakası var mı bilmiyorum ama. Eşim gece işte olduğu için koltukta uyuya kalmışım belki rahat bir pozisyonda değilken isirmis olabilirim diye yorumladım kendimce. Benim de baya tuhafıma gitmişti. İlk kez başıma geldi çünkü Eşim gelince anlattım. Dilimi ısırdım ve açısına uyandım diye onun da garibine gitti güldük hatta 😄 🌸
milav Normal değil gebe olmasanız da bir doktorunuzla görüşün bence, ben yüz felci geçirdiğimde yaşamıştım böyle bir durum. Geçmiş olsun
monaroza26 milav teşekkür ederim sizede geçmiş olsun. Ara ara yaşıyorum her hangi bir bildiğim rahatsızlığım da yok. Çözemedim bir türlü
monaroza26 Eminefidan gebelikte burun içi kanallarda şişme oluyormuş bu sebeple nefes alamayınca ağızdan alıyoruz dil damağa yapismayinca ağız açık olunca diş sıkma vb gibi bir hareket yaptığımızda dilimizi ısırıyoruz sanirim ben sonunda böyle bir kanıya vardim