Gamzelibebek bence yola çıkma hatta yataktanta kalkma benim 4 haftalıkken lekelenmem oluyordu kahverengi 8. hafta kanamaya döndü adet kanamasından daha fazlaydı 2 gün hastanenede yattım iğne ilaçlarla yattım 2 aydır sadece lavaboya kalkıyorum 13 haftalık olduk ara ara hala kahverengi lekem geliyor bugün sabah yine lekelenme ile uyandım rabbim bebeklerimizi korusun bize bağışlasın inşallah kımıldama derim yola çıkmak yerine