Zeynomsu tabi dr desi başı kanaldı birazda ilerlemiş dedi yani 36yı görürsün inş dedi,nst istedi,bu cuma başka bi doktora daha gidicem bakalım o ne diyecek inş bekler,yzun zamandır vajinada sızlama gibi bir şey oluyordu,bebek hareketli bir de sanki çıkacak bi yerlerden,ayakta çok kalınca alırı ağrı hisleri oluyor ama en çok kanala girdiğini oturunca dik oturamamktan ve bacaklarımı kapatamamaktan anlıyorum bir de mide yanmam azaldı az da olsa bi boşluk oluştu göğüsle mide arasın,anlaşılıyor göbeğim aşağıda resmen