Ozgeunuvar bu ülkede neden kimse kimsenin düşüncesine saygı duymuyor milletçe en büyük sorun bu birinin fikrine katılmayabilrsiniz bu çok normal ama kalkıpta onun fikri iyi veya kötü olsun cahilce deme hakkına sahipmisiniz?
Size göre doğru olmayan birşey başkası içim mükemmel olabilir ama kalkıpta hakaret etme hakkınız var mı çok merak ediyorum. Sağlık sistemimiz okadar iyi ve güzel ki ülkenin yarı nüfüsü artık tüp bebek yaptırmadan hamile kalamıyor otizim denen bir hastalık yokken birden bire çoğaldı, sakın yediklerimiz içtiklerimizle alakalı demeyin sağlıklı beslenip az yiyip düzenli uyuyan insanlarda daha az hastalık görülüyor biraz araştırın ama Google’dan değil.
Vücüdümüzün nasıl mükemmel çalıştığını yediği zararlı şeyleri bile atma gücüne sahip olduğunu bi araştırın derim. Hiç kimse sizin fikrinize yorum yapmazken sizde kalkıp cahilce diyemezsiniz.