37+6 haftalık oldum 35. Haftadan beri kanlı akıntım geliyor ara ara. Bazen koyu kahverengi bazen pembemsi akıntılar. İlk geldiğin de acile gidip söyledim muane bile etmeden normal dedi. Kendi doktoruma da çıktım oda bakmadı randevum yok diye. Neyse o günden beri gitmedim hastaneye. Tekrar o doktora gitmek istemiyorum.. şuan doktor ve hastane arayışındayım ama uygun bi randevu de bulamıyorum. 2. Gebeliğim alttan muane olmadım 2. De. Siz oldunuz mu? Haraketlerin de sorun yok ama bu akıntı neden anlamış değilim. Acaba açılma mı oluyor diye düşünüyorum.