Melek1818 Kızlar 3hamileligim acayip derecede kalcalarom ağrıyor haftaya doktora gitcem ama ozamana kadar sizlere sorayım dedim sizlerinde başına gelen varmı diğer hamileliklerimde bogle birşey yasamamistim
Seymaduman Melek1818 benim agrilarim 8 haftadan basladi suan fizik tedavi goruyorum. Bazen yataktan bile kalkamiyorum ayagimin ustune basamiyor okadar aciyor.. insallah gecer ama doktorum dogumdan sonra gecer dedi bu agri doguma kadar cekeceksin dedi 😢
yenidenanne34 Melek1818 ben yaşıyorum hatta benim ilk gebeligimden kaldı malesef suan yine hamileyim ve beni cok zorluyo 10 dk dan fazla yürüyemiyorum doktor magnezyum verdi ama pek işe yaramiyor
dnzmom_ Melek1818 bende 34 haftadayım ve 6 aydan beri nerdeyse aynı sıkıntı bende de var asla geçmedi ve inanılmaz ağrısı oluyor maalesef doğum sonu geçer diye düşünüyorum
0107 Seymaduman aynı bende öyleyim 12-13. Haftadan beri sık sık oluyor resmen topallayıp yürüyorum 23. Haftaya giriyoruz yarın inşallah Doktor bana bazı gebelerde hassas oldukları için erken dönemde bu ağrıların olduğunu dikkat etmemi söyledi başka birşey yok 🤷🏼♀️
Seymaduman 0107 Valla genelde erkek cocukda olurmus sizin bebeginiz cinsiyeti nedir? Beni doktorum fizik tedaviye yolladi simdi her hafta fln hamilelik yuzmelerine gidiyorum iyi geliyor biraz
Melek1818 Seymaduman benim 2tane erkek çocuğum var böyle birşey yaşamadım buda bu erkeğe benziyor dedi ama net konusmadi
Merv18 Bende de oluyor özellikle sol tarafta hissediyorum sol bacağımda da ağrı oluyor 27 haftalığım, kalcamda neredeyse 1 aydır var bacağım daha önce başladı doktor magnezyum verdi ama bir etkisi olmadı
Asill22 Bazen bende de oluyor oturduğum yerden kalkınca falan batma hissi gibi keskin bir ağrı oluyor
N42 Benimde cok agrıyor ozellıkle gece gırıyor agrı dr sordum belınden dedı bel fıtıgı dedı kılo almamaya gayret et dedı ama ben 20 kılo aldım daha 28 haftalık hamıleyım🫣