Aysegul34_16 Kızlar bana en iyi anlayışlı tatlı dilli nir doktor istiyorum özellikle pozitif ve güler yüzlü gittiğiniz varmı öyle bir doktor
Gizemrzgr Bende özlem özgün uyanıklara gidiyorum çok iyi doktorum Perşembe günü kontrolümüz var oğluşla
Aysegul34_16 Zübeyde ye gittim bir doktor cardı ismini unuttum erkek yaşlıydı çok sert ve ilgisizdi düzgün bir doktor istiyorım. Özlem hanıma bir bakacagım teşekkür ederim. Kızlar
Gizemrzgr Aysegul34_16 özlem hanım sessiz sakin ilgili bi doktor ben başından beri ona gidiyorum yarın kontrol var yine 1 ayımız kaldı