Adetim 2 gün geçti. Bugun Kan verdim değeri bilmiyorum sağlık ocağını arayıp doktora sordum.negatif dedi degeri söylemedi geçiştirdi bir nevi bende seslenmedim e nabizdan hala bakıyorum sistemde gözükmüyor acaba diyorum gec dollenme olabilir mi başına gelen varmi