minnoskonunannesi Kızlar herkese merhaba doğumda lavanta yağı kullanan var mı? Etkisi oldu mu ve nasıl kullanılıyor?
Mavi6 minnoskonunannesi ben sancı çekerken eşim belime lavanta yağı ile masaj yaptı çok az da olsa dindi bir süre ağrı
minnoskonunannesi Anneseker evet rahatlatıcı etkisi var bazıları masaj da yapıyor sanırım ben koku olarak kullanmayı düşünüyorum ama tam nasıl kullanıldığını bilmiyorum
busssbusss Lavantanın rahatlatıcı etkisi odada buhar yoluyla kullanılıyor diye biliyorum. Başka bir yöntemi var mı
Anneseker minnoskonunannesi aa tamam ben uzun zamandır spreyini kullanıyorum yatmadan yatağa 2 fıslatıyorum beni rahatlatıyor