Kızlar merhaba. 20 haftalık hamileyim gebelik şekerim tokken yüksek çıkmış ayrıca enfeksiyon varmış ve kum varmış sonuçlarımı henüz kendi doktoruma göstermedim sağlık ocağındaki hemşire baktı. Hiç ağrın olmadımı kum için dedi dedim hayır hiç öyle ağrım falan yok. Bide ilerde şeker yüklemesi yapılacağı zaman ya diyestisyene gönderiyolarmış ya da insüline başlıyolarmış galiba. Ay bi korktum hiç olmayan şeyler çıkmaya başladı bu gebelik şekeri bir de enfeksiyon vs hakkında bilgisi olan varmı ya🥹