Regl olmuş gbi aşırı şiddetli sancılarım var karnimdan vajinaya kasiklara kdr vuruyor napaym normal mi bilmiyorum ilk gebelik 9+5 olduk çok ağrım var doktora git demeyin çünkü kimlik sorunum vardı gittim de almadılar kimliği yeniledim daha gelmedi napcm ne edicm bilmiyorum korkuyorum kanama vs bişi yok yarım saat oldu ağrılarım var aniden oldu 😢