Smyyglgn54 ben
13-14 kilo aldm daha 26 dayım
Diyetisyene gittim. Dısarı cıkamazsn bu diyetle. Sürekli yeme üzerine ama aç kalıosun sadece saatleri var.
Şehirdısına cıktm
Kadın doğuma gittim.
Hamilelkte diyetin çok sakıncalı oldugunu söyledi
Kapalı paketler dısında bişe yeme dedi
Yanarım yanarkm diyetisyene o verdiği a4 kağıdına , verdiğim paraya yanarım 😀😀😀