bbaby44 ilk doğumunda suyum gelmişti ben hastaneye giresiye zaten doktorun odasına girdim bildiğim için asistanı beni doğumhaneye çıkardı beni doğumhaneye çıkardılar sonra ebe hazırladı doktor bakar bakmaz ebe önlüğü getirdi full soyunup sadece önlükle kalıyorsun o an ufak bi tırsıp aşa eşimin yanına inmek istedim ama izin vermediler 😂😂 sonra eşimde işte aşada yatışı yaptı gecede doğumum olmuştu. Eğer sancılı gidersen zaten illaki yanında oluyor birileri heöen orada söyleyin direk çıkarırlar yani doğumhaneye doktor odalarında bekletmezler bemim gördüklerim öyleydi sancılı gelenler