Hnfeshnn Seni o kadar iyi anlıyorum ki. 2 3 sene çocuk istemezken evliligin 10. Ayında hamile olduğumu öğrendim hemde korunurken, oyle cok üzüldüm öyle cok ağladım ki düşerse hiç üzülmem diye düşünüp birde vicdan azabi çekiyordum. Suan 34. Haftaya geldik rabbim kimseye aratmasin diyorum. Bu zaman hayirliymis bu zaman oldu cok uzun zaman evlat sahibi olmak isteyip olamayanlar var cok sansli hissetmeliyiz kendimizi. Zaten onun hareketlerini hissetmeye basladiktan sonra tum düşüncelerin değişiyor suan boyle hissetmen cok normal çünkü beklemiyordun zamanla aliscaksin kendini yipratma😊