kubraaa123 çünkü canan karatayi yıllardır takip eden seven ve güvenen bir insanım o kesinlikle onermiyor. Yanılıyor da olabilir tabi sonuçta insan. Haricinde çevremde yaptıran bayilan, çok fazla kusan oldu. Yani bünyem de biraz kaldırabilir mi şüpheliyim bende. bebeğim için gerekirse katlanacagim tabi ki ancak aç karnına bebeğe şeker yüklemek bana pek iç açıcı gelmiyor 🥴