sna44 Kızlar 33.haftaya girdik . Çalışabilir raporu aldım. Benim gibi olan var mı aranızda zorlanıyor musunuz? Bebeğe zararı olur mu diye korkuyorum. Eve gelince yemek yedikten sonra hep uzanıyorum.
Iremaydmrr sna44 şimdi işten geldim beş metre yayıldım açlıktan elim ayağım boşalmış vaziyette ve bu postu gördüm içimi dökmek istedim gerçekten zor bir süreçmiş hem ev işi hem iş temposu açlık vs bu döngü biter kısa zamanda umarım :)
Aryayra sna44 çok şükür evden çalışıyorum yarın 37ye giriyorum son mesai günüm. Rahatlıkla bitti gitti 🥲
sna44 denizalismom allah yardımcımız olsun gerçekten zor🙁 bir an düşünüyorum izne ayrılsam mı diye ama bebeğimle az vakit geçirmiş olucam o yüzden kendimş zorluyorum. Bi problem olsa doktor söyler herhalde değil mi
denizalismom sna44 tabi ki de söyler. Kontrole gidiyorsunuz zaten . Aynen sırf biraz daha uzun kalabilmek için bu kadar çalışıyoruz 🙏
Tugbasuu Ben de çalışabilir raporu aldım 33+4 teyiz an itibariyle… Dehşet mide yanmam var gece uyuyamıyorum sabah kalkamıyorum Allah’tan iş yeri karışmıyor bana devlet memuruyum uyandığımda işe gidiyorum 🥹 valla bazen pes etmek istiyorum ama çocukla geçireceğim zaman daha önemli eve gelir gelmez yatıyorum evi pislik götürüyor bazen ama yapacak bir şey yok… İşim çok rahat diye tahammül ediyorum
sna44 Tugbasuu ne güzel istediğinizde gitme şansınız var, ben özel sektördeyim belli saatlerde git gel yapıyorum eve gelir gelmez bende yemek yiyip uzanıyorum. Ctesi günleri eğer halim olursa temizlij yapabiliyorum onun haricinde hafta içi hiç elime bez almıyorum alamıyorum daha doğrusu. Bence en çokta bizlerin hakkı ödenmez hem git çalış hem gel evde iş yap
Tugbasuu sna44 çok çok haklısınız bu lüksümün farkındayım sizlerin emeği çok daha farklı gerçekten sağ salim kavuşmamız dileğiyle 🙏♥️
Baharatajanova Bende aynı durumdayım arkadaşlar daha yeni arkadaşıma dert yanıyordum. Arrik iyice agirlastim 33.haftamdayim ve öğretmenim sürekli ayakta ders anlatmak merdiven in çık yapmak, birde 1./2.siniflar ile uğraşmak çok yoruyor
sna44 Baharatajanova allah yardımcımız olsun inşallah bebişlerimizi sağ salim kucaklarımıza alırsak unuturuz bugünleri