TugbaOmerCucuk Yasminnnnn hamilelik evet hastalık değil kimi doktor böyle der vesvese yapmayalım diye de. Hamileyken her şey aslında çok önemli. Bizim bildiklerimiz bilmediklerimiz vardır daha da. Kimse istemez böyle bi durum. Bende teyzemden dolayı korkuyorum tansiyondan doğuma 5 günü vardı. Karnında öldü. Bi de o halde normal doğum yaptırdılar. En kötüsü yerine doktora gidip ne olduğunu bilmekte fayda var.
Yasminnnnn TugbaOmerCucuk Tabi ki o yüzden şuan çok çok dikkat ediyorum gerekli ilaçları kullanıyorum ve sürekli takip altındayım insanın doğum yapıpta bebeğini kucağına alamaması çok zor
senaa23 TugbaOmerCucuk Yasminnnnn acile de çok gitmek istemiyorum burda ilgilenmiyorlar bide asistanlar bakıyor
TugbaOmerCucuk senaa23 senin tercihine kalmış canım. Olası durumları az çok konuştuk. Ben bugün kontrolden geldim. Sadece ayak bileklerim sismeye başladı dedim doktor hemen tansiyon takibine başlıyoruz dedi. 34 haftadayim varsa da fark etmedim bile. Hiç bisey gebelikte riske atılacak bi durum değil bana görede.
Yasminnnnn senaa23 Valla canım sen bilirsin ama benden sana tavsiye şuana kadar beklemen bile hata çünkü tansiyon şeker gebelikte hafife alınacak durumlar değil sen acilede gitsen asistanda olsa ilgilenirler ve yonlendirirler Allah korusun senin her tansiyonun yüksek çıktığında bebeğe etki gösteriyor olabilir
TugbaOmerCucuk senaa23 yemeklerle ilgisi olmuyor bazen. Bazi bünyeler hormon yükseldikçe bebeği kabul etmeyip yabancı bu madde gibi algılıyor. Vücut tepkisel olarak atmaya çalışıyor ilk 3 ay bu yüzden de kritik oluyor. Nasıl tepki verecek bünyen belli değil. Kimi çok duygusal kimi değil kimi aşırı yemek yer kimi hiç bisey yiyemez hale gelir. Kişiden kişiye hepsi işte.
senaa23 TugbaOmerCucuk randevumada daha çok var burda da acilde çok ilgilenmiyorlar bide asistanlar var hep
elmaelmaelma senaa23 gebelikte tansiyon çok önemli olduğu için mecburen ilgilenirler acilde de olsa. İlaçla düşürüp evde kullanmanız için de ilaç yazabilirler. Zaten büyük ihtimalle acilden kadın doğuma sevkederler, randevusuz girebilirsiniz böylece.
Szr12 senaa23 hemen git hemen durumunu anlat başına gelenler zaten yazmışlar bende preklemsi le bir ay bebeğimden ayrı kaldım önlem al hemen için rahat etsin
Yasminnnnn senaa23 Teşekkür ederim Amin inşallah yeme içme ile ilgili değil ki ben 1 ay hastanede yattım diyet yemek çıkıyordu yine yüksekti günde 6 tane tansiyon ilacı alıyordum
Szr12 senaa23 benim çıkmıyordu hep düzgündü 32+5 de bi anda çok fazla kanamayla hastaneye gittik tansiyon çok yükselmişti preklemsi ve plasenta dekolmanı oldu bebeği hemen aldılar kolay bir süreç olmadı o yüzden takip edin kendinize bebeğine iyi bak canım sağlıkla kucağına al inşallah
denizgurbuz senaa23 bende dışarlarda kendimi çok yorarsam yürürsem hemen 14 e falan çıkardı kötü hissederdim gözlerim bulanık olurdu sonra sağlık ocagındaki hemşire öyle olunca hemen biyere otur dinlen dedi biraz dinlenip ölçünce düzeliyor