Kızlar daha önce de yazmıştım buraya dikişim düşmüyor diye. Dr gittim enfeksiyon yok dedi ama dikişin olduğu yerde içe doğru ceviz büyüklüğünde şişlik var çok canımı yakıyor bıçak saplanıyor gibi hissediyorum anestol krem antibiyotik krem kullanıyorum ama bana mısın demiyor dayanamıyorum artık bu acıya var mı başına gelen önerisi olan 2 dr gittim ama çare olmadı ödem dediler gönderdiler ama dayanılmıyor buna