nursumdem Ben de 32. Haftamdayım benim de belimde ve kasıklarımda ara ara adet sancısı gibi bir ağrım oluyor doktora soramadım ama etrafımdakiler ayak sancısı normal dediler rahim kendini doğuma hazırlıyormuş