Ftmskry canım hergün 3 litre su iç, çok sık acıkıyoruz bu hepimizde olan bişey bunun için sık sık yemek yemeğe çalış mesela 9da uyanıyorsanız akşam 9 a kadar 12 saatlik süreç var bunu iki saate bir yiyerek geçirin hafta bir kaçamak hakkı verin tatlı karbonhidrat türü . Ekmeğin hiç bi faydası yok bol bol yoğurt yiyin ben 37deyim 9 kilo aldım ama 32ye kadar 5di 5 haftada 4 kilo bende azıttım ve inanın Bebeğin gelişimi o zamanlar daha hızlıydı sanki bebeğe bir faydasıda yok ve hergün yarım saat yürüyün hem kan akışı düzenlenir hem Bebek rahatlar hem siz